Neliöreikäiset käsivarsien toimittajat

Putken pinnoissa hitsauskäsikirja, halkaisija 500mm (28 * 28 squre reikä), Square aukko käsirenkaat toimittajat OEM / ODM on tervetullut! Koko: 520 * 520 * 170 mm Paino: 3.84kgs Spokes: 3 Tyyppi: Putki Tuotekuvaus Palvelumme 1) .OEM palvelu: Ei asiamiehiä, ei kauppaa, vähentää tarpeettomia kustannuksia ...

Function

我们 的 服务 -2.png

Tärkeitä uutisia

Käyttäjien vastaanottamien käsipyörien leimaaminen

Leikkaaminen käsipyörä näyttää kaunis, muotoilu vakio, kestävä.

Leikkaavan käsipyörän ja leimauskahvan soveltaminen, joten meidän on viitattava putkiin, tarkemmin sanottuna hän on liitosventtiili ja putkiosat, pääasiassa ohjauskytkimen rooli. Yleensä laitteen linkki on varmasti valittavissa yhden ytimen oikea materiaali, osien teknisten ominaisuuksien muoto. Leikkaaminen Käsipyörä Tämä liittyy suoraan venttiilin yleiseen turvallisuuteen ja suorituskykyyn.

Lyhytaikaisesti leikkauskäsikärjen ja venttiilin leikkauskahvan välinen suhde, yleensä venttiilin liitos vaatii hitsausta tai laippaa ja kierreliitoksia. Tämä keskiö vaatii myös tiettyjä venttiililiittimiä, kannattimia jne. Venttiili ja putki voidaan myös ymmärtää kirjaimellisesti, leikkaamalla käsipyörä, joka on suuren DAO: n sovellus, hitsauksen yleisten vaatimusten on oltava tiukan tekniikan avulla huolehdittava siitä, että julkisen halkaisijan sopivat ja korkeat lämpötilat, leikkaus käsipyörä, kun otetaan huomioon venttiilin paine ja putken puristuskapasiteetti, tämä keskimmäinen tarve on käsipyöräohjaus.

Leikkauskäsikiristimellä on tärkeä rooli turvaliitossa, ja venttiilirungon materiaali hitsataan yleensä. Tämä edellyttää myös käsipyörän materiaalia leimaamista tai valurautaa, valettua terästä, leimaamalla käsipyörä mukaan todelliseen tilanteeseen ostaa asennus.

Kuinka monenlaisia ​​leimauskäsikärmän keskiosaa: 1 kvartetin 26 neliön sisällä. 3 Vedä avain 4 mutteria. 6 Yläjohdin. 7 ruuvia. 8 putkimaista. Juuri siksi, että venttiilin käsipyörän leimaamalla käsipyörän keskihitsaus osia ei ole sama muoto, joten käyttö eri. Jotkut käyttävät venttiiliä, leimaamalla käsipyörää jonkin verran käyttää mekaanisia laitteita, lyhyen käytön laajalti, käyttäjän kiitosta.

Hot Tags: Neliöreikäiset käsipyörät toimittajat, Kiina, toimittajat, valmistajat, tehdas, hinta
Liittyvät tuotteet