Sorvi-ruorin erityistä

leimaamalla sorvi käsipyörällä (halkaisija 125mm), erityinen ruorin sorvi OEM/ODM ovat tervetulleita! Pinta-ala: 145 * 145 * 70 mm paino: 0.26 kg tyyppi: leimaamalla Tuotekuvaus palvelumme 1). OEM service: ei välittäjiä, ei kauppayhtiö, vähentää tarpeettomia kustannuksia. Suora yhteydenpito meille...

Function

Tuotantolaitteet ja työpaja

我们的服务-2.png

Viimeisimmät uutiset

Leimaamalla käsipyörällä on tärkeä rooli

Soveltaminen leimaamalla käsi pyörän ja leimaamalla kahva, joten meidän täytyy viitata putken, hän on selvästi linkki venttiili ja putkien osia, lähinnä rooli ohjauskytkintä. Yleensä laite linkki on Valitse oikea materiaali yhden ytimen muodon tekniset osat. Tämä liittyy suoraan yleiseen turvallisuuteen ja suorituskykyyn venttiilin.

Hetken. Suhde venttiilin käsipyörän toiminta ja leimaamalla kahva venttiili, venttiili linkki vaatii yleensä hitsaus- tai laippa- ja säiettä. Tämä keskellä edellyttää myös joitakin erityisiä venttiili liitososien, suluissa, jne. Venttiili ja putki voi myös ymmärtää kirjaimellisesti, hän on hakemuksen edellä Iso DAO, leimaamalla ruorin yleiset vaatimukset hitsaus, on oltava tiukkoja-tekniikka varmistaa, että sellaiset asianmukaiset ja korkean lämpötilan yleiset halkaisija paine venttiilin ja putken kompressiota kapasiteettia, keskellä tarve huomioon ottaen on ohjata käsipyörällä.

Venttiilin käsipyörällä leimaamalla käsipyörällä Pelaa tärkeä rooli turvallisuuden ja pesä materiaali on yleensä voidaan hitsata myös kollega pyynnön käsipyörällä materiaalia leimaamalla tai valurauta, terästä, leimaamalla ruorin mukaan todellinen tilanne ostaa tilan.

Prosessi-ja die leimaamalla liittyvät suoraan tuotoksen leimaamalla käsipyörällä. Nämä kolme tekijää muodostavat tuotantolinjan yhdistelmä toisiaan tuottamaan laatutuotteita, leimaamalla.

Leimaamalla käsipyörällä tuotantoon verrattuna muihin mekaaninen käsittely, leimaamalla osan tuotteesta on helpompaa kuten leimaamalla käsipyörä spray maalaus teknologia, pintakäsittely yms. Leimaamalla käsi pyörän niin kauan kuin suunnittelua varten muotin sisäisen rakenteen suunnittelu, käsittely Huomautus prosessi voidaan viitata. Leimaamalla käsipyörällä tuotantotehokkuus on korkea, ja toiminta on kätevä, ja on helppo huomata ja automaatiovälineet postia. Tämä johtuu leimaamalla luottaa leimaamalla kuolee ja leimaamalla laitteet käsittelemiseen, lehdistö matkojen minuutissa pääsee kymmeniä kertoja, leimaamalla ruorin Nopea paineita jopa satoja kertoja minuutin tai enemmän kuin tuhansia ja leimaamalla kalastusmatkan saada booli.

Vastakkaisen sukupuolen leimaamalla osat verrattuna muoto leimaamalla käsipyörällä on vähemmän monimutkaista ja lujuus ja jäykkyys leimaamalla ovat suuremmat. Leimaamalla metalliosat ei yleensä leikkaa roskat tuotantoa, materiaalin kulutus on pienempi, ja ei tarvitse muut lämmityslaitteet, ja näin on maakunta materiaali, energiansäästöä käsittelymenetelmiä, metalli leimaamalla osat halvemmalla.

Hot Tags: Erityinen ruorin sorvi, Kiina, valmistajat, toimittajat, hinta, tehdas
Liittyvät tuotteet