Etusivu > Uutiset > Sisältö
Hitsaus käsi Wheel-toiminto

Hitsaus käsi pyörän materiaalitarpeet alumiini alloy kysyntä kasvaa nopeasti, ja monenlaisia laitteita laitteistovaatimukset miehittää tietyn osuuden. Nopean kehityksen tieteen ja teknologian ja teollisen talouden alumiini alloy hitsattu rakenneosissa kysyntä kasvaa, hitsaus ruorin niin, että hitsaus tutkimus alumiiniseos myös syvällistä. Joten keskitymme hitsaus ruorin, ei vain huolissaan eräänlainen terästä.

Miksi jotkut alumiini kevytmetallivanteet johtuu yleisimmin käytetty rautametallin metallirakenne materiaali alalla, joka on laajalti käytetty ilmailu, ilmailu, auto, koneiden valmistus, hitsaus ruorin laivanrakennus- ja kemianteollisuus. Ja alumiiniseos materiaali on helppo prosessi, voidaan eri profiileja, arkki, hyvää korroosionkestävyyttä.

① mobiili hitsaus käsi pyörän rakenne, teknisten edellytysten mukaisesti valita paras ruorin hitsausmenetelmä. Vieläpä rakenteelliset erityispiirteet hitsaus taitoja muuttuessa vaikeusaste, ohjelman avulla.

② mobiili kylvöalustan bed veitsi käsi pyörän rakenne ohjelma, on tutkittava mahdollisuutta hitsaus taidot, erilaisia hitsaus muodonmuutos toteutettavuuden suhteen ei ole valvontaa, hitsaus ruorin hitsaaja toiminto ei ole helppo.

③ valinta rakenteellisia keinoja, meidän on harkittava vähennettäisiin sitova, vaellus halki vastus. Yhdessä toimintaolosuhteissa naisten laadun lämpötila vaatimuksista ja kuormituksella roolista rakenteellisia halki vastarintaa. Hitsaus materiaalien valinta voit hitsaus materiaalia ja suuri sitkeys epäjaloa metallia ja hitsaus materiaalia trek rakenne hitsauksen.

④ mobiili kylvöalustan kylvöalustan käsipyörällä hitsatut liitokset ovat hitsaus rakenne, liittyvät suoraan hitsauksen laadun keskeiset osat rakenne on hyvä tai huono, koska ohjelma rakenne täytyy käyttää hyväksyttävä yhteinen menetelmä. Liikkeen pienuuteen ei pitäisi puuttua rasitus jakaantuu päällysrakenteessa eri, ehkä on äkillinen muutos poikkileikkaus nivelissä, erityisesti väsynyt käyttöolosuhteissa on kiinnitettävä huomiota. -Arvoisten paksuus butt hitsien sitten ohjelma olisi kaksi keskilinjasta suoraan; paksumpi osa käsittely noin sama paksuus kanssa ohut; Ruorin tai käyttää hitsaus hitsaus alueen muodostaa siirtyminen. Yhteinen stressi voi vaikuttaa toimintaan liitosta tuotantoprosessissa. Huomiota kiinnitettävä kytkinlevy tai vastaava tarvike muoto.