Etusivu > Uutiset > Sisältö
Käyttäjien vastaanottamien käsipyörien leimaaminen

Leikkaaminen käsipyörä näyttää kaunis, muotoilu vakio, kestävä.

Leikkaavan käsipyörän ja leimauskahvan soveltaminen, joten meidän on viitattava putkiin, tarkemmin sanottuna hän on liitosventtiili ja putkiosat, pääasiassa ohjauskytkimen rooli. Yleensä laitteen linkki on varmasti valittavissa yhden ytimen oikea materiaali, osien teknisten ominaisuuksien muoto. Leikkaaminen Käsipyörä Tämä liittyy suoraan venttiilin yleiseen turvallisuuteen ja suorituskykyyn.

Lyhytaikaisesti leikkauskäsikärjen ja venttiilin leikkauskahvan välinen suhde, yleensä venttiilin liitos vaatii hitsausta tai laippaa ja kierreliitoksia. Tämä keskiö vaatii myös tiettyjä venttiililiittimiä, kannattimia jne. Venttiili ja putki voidaan myös ymmärtää kirjaimellisesti, leikkaamalla käsipyörä, joka on suuren DAO: n sovellus, hitsauksen yleiset vaatimukset, tiukan tekniikan avulla. huolehdittava siitä, että julkisen halkaisijan sopivat ja korkeat lämpötilat, leikkaus käsipyörä, kun otetaan huomioon venttiilin paine ja putken puristuskapasiteetti, tämä keskimmäinen tarve on käsipyöräohjaus.

Leikkauskäsikiristimellä on tärkeä rooli turvaliitossa, ja venttiilirungon materiaali hitsataan yleensä. Tämä edellyttää myös käsipyörän materiaalia leimaamista tai valurautaa, valettua terästä, leimaamalla käsipyörää todellisen tilanteen mukaan asennuksen hankkimiseksi.

Kuinka monenlaisia ​​leimauskäsikärmän keskiosaa: 1 kvartetin 26 neliön sisällä. 3 Vedä avain 4 mutteria. 6 Yläjohdin. 7 ruuvia. 8 putkimaista. Juuri siksi, että venttiilin käsipyörän leimaamalla käsipyörän keskihitsaus osia ei ole sama muoto, joten käyttö eri. Jotkut käyttävät venttiiliä, leimaamalla käsipyörää jonkin verran käyttää mekaanisia laitteita, lyhyen käytön laajalti, käyttäjän kiitosta.