Etusivu > Uutiset > Sisältö
Muita käsipyörällä suorituskykyä

Joustavuutta luonnonkumin käsi pyörän raaka kumi ja crosslinking tiheys ei ole liian korkea vulcanizate jousto on korkea. Esimerkiksi alueella 0-100 ° C, sietokykyä on välillä 50-85 ° C kimmokerroin on vain 1/3000 teräksen venymään 1000 %, venymään on 350 % vain 15 % muodonmuutos, luonnonkumi käsi pyörän korkea elastisuus, universal kumi käsipyörällä toinen vain butadieeni kumi ruorin.

Vahvuus luonnonkumin ruorin elastinen materiaali, luonnon kumi käsi pyörän raaka kumi, kumi, vulcanizate vahvuus on suhteellisen korkea. Vetolujuus vulkanoimattoman ruorin kutsutaan Green vahvuus, vihreä vahvuus luonnonkumin käsipyörällä jopa 1.4 ~ 2.5Mpa, sopiva vihreä vahvuus on tarpeen kumi käsi pyörän laudaksi käsittelemiseksi. Luonnonkumi käsi pyörän repäisylujuus on korkeammalle 98kN / m, sen kulutuskestävyys on myös parempi. Syy miksi luonnonkumin käsipyörällä mekaaninen lujuus on korkea on itseään ruokkiva kumi ruorin, joka kiteytyy makromolekyyliyhdisteisiin ketjut suunnassa kun venynyt.

Sähköiset ominaisuudet luonnon kumi liikkeellä Natural kumi liikkeellä ovat ei-polaaristen aineiden ja hyvä eristysmateriaali. Kun luonnonkumin ruorin vulkanoitu, arvonmukainen jotta alkulause-polar tekijöitä, kuten rikkiä, pikatoimintoja jotta eristysominaisuudet vähenee.

Vastus luonnonkumin käsi pyörän suorituskykyä luonnonkumin ruorin on pooliton materiaalia, se liukenee-napa liuottimet ja pooliton öljy. Luonnonkumi käsi pyörän kärsimätön sykloheksaanin, bensiini, bentseeni ja muissa tiedotusvälineissä, vulkanoimattoman voi liueta edellä keskipitkällä, vulkanoitua kumia ruorin on turvonnut. Luonnonkumi käsi pyörän liukene polar asetoni, etanoli, mutta vähemmän vesiliukoinen, kestää 20 % suolahappo, 10 % Fluorivetyhappo, 50 % natriumhydroksidia, 30 % rikkihappoa ja niin edelleen.

Luonnonkumi raaka kumi on lasi siirtymä lämpötila-72 ° c., flux lämpötila on 130 ° C. alkaa Hajoamislämpötila 200 ° c. vaikea Hajoamislämpötila, 270 ° c. Kun luonnonkumin ruorin vulkanoitu sen Tg nousu, enää tapahtuisi uhkuvissa.

Bakeliitti käsi pyörän suorituskyky:

PF bakeliitti (bakeliitti, bakeliitti) materiaalin käsi pyörän kirkkaita, voimakkaita mekaaninen kovuus ei ole helppoa muodonmuutos, kulutuskestävyys, korroosionkestävyys, anti-ikääntyminen, helppo pyyhkiä. Bakeliitti käsipyörällä eristyksen suorituskyky on erittäin vahva ja koske lämmön ja kosteuden, bakeliitti käsipyörällä lämmön vääristymä lämpötilan yhdenvertainen 140 astetta kylmä sitkeys voi toimia tavanomaisen ympäristön kolmenkymmenen asteen pakkasessa.

Hangzhou Xiaoshan Chuangye Metallintyöstö tehdas

Lisää: Zixia Village, Xintang Road, Xiaoshan District, Hangzhou City, Zhejiang Province, Kiina

Ota yhteyttä: Yali Yu

Mobile: 86-13967182887